|
|
|||
|
|||
|
Full moon Birthday party!
Den 24 november detta år fyller jag 25. Under fullmånens bleka ljus vill jag fira detta med en Stor fest med massa stamplig musik! Mycket mörka tongångar, vilket jag är väldigt förtjust i, men även en hel del annat. Det kommer bjudas på ljud, ljus, gott om psykedeliska installationer, ornamentationer och konstellationer. Eld- och ljusunderhållning kommer Svansen Brinner (The Artist Formerly Known as Konst aka Paul and the New Power Generation) med vänner att stå för. En himla massa jonglande att beskåda helt enkelt. Baren kommer vara väl bestyckad. Öl, saft, läsk och lustgas till försäljning. Alkoholhaltiga drycker kommer dock enbart att vara tillgängliga för dem över 18. Detta kommer upprätthållas med armband. En valfri av ovan nämnda följer med i inträdet. Tilltugg kommer att finnas för dem med munchies. ![]() Jag vill ha in föranmälan på dem som vill delta. Vänligen PM:a mig med för- och efternamn. De tio första anmälda får en piercing utförd av mig. Endast ett erbjudande per hushåll. Kan ej kombineras med andra erbjudanden. Oljud och välljud står dessa fina människor för: Pusherstreet Undine Kubik Ursa (Divine Music Tribe) Deji Spelschema och fler artister följer. Denna presentation kommer uppdateras, så håll er det. Uppdaterade alltså. ![]() Hjärtligt välkomna till min fest och vi ses på dansgolvet! ![]() |
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|